misskakan

Alla inlägg under februari 2013

Av Karin Hallberg - 28 februari 2013 16:02

Kommentera!!!! Hur ska bloggen vara? Är den bra som den är eller behövs ändringar?

Jag tål kritik  och vill gärna ha er åsikt om bloggen!

Jag undrar och är nyfiken så kommentera NU!

   

 

 

Av Karin Hallberg - 27 februari 2013 19:56

 

Oj, Köttfärs..

Av Karin Hallberg - 26 februari 2013 19:12

 

Vilket är ditt favorit djur? HUND♥

 

Vill du gå i nått tillexempel Sport? Ja! Jag vill gå i Tennis och Målarkurs.

 

När fyller du år? Jag fyller år den 12 / 12

 

Har du en mobil? Vilken? Nej, Jag har flera ;) Men den jag andvänder är en Samsung galaxy w

 

Hur många bloggar har du/haft?  Jag har haft 2 st och har 1 just nu ;)

 

Sminkar du dig till vardags? Nä jag är snart 11, Men jag har gjort det på disco några gånger :)

 

hur många bestisar har du och vad heter dom Jag har Jag har 9 bästisar :D Jag får inte säga deras namn.. :s  

 

Fråga på bara så blir du kanske med nästa gång jag svarar på frågor :p

 

 







Av Karin Hallberg - 26 februari 2013 18:28

Voff! (Hej)

Har ni sett det underbara programet för hundälskare som heter Bulldogg?   

Det har jag, i flera år   

Jag har anmält mig till Bulldogg också..

Och det enda jag kan göra är att hålla tummarna   

Efter påsk så kommer jag få reda på om jag är med!

Jag skriver nog vad som hänt då   

Men om jag inte är med så kan jag inget göra, bara anmälla mig igen nästa år   

Man kunde senast anmälla sig den 24 Februari.

Men nu så är det försent att anmälla sig, tyvärr   

Men om du redan har anmällt dig... LYCKA TILL!   

Programet börjar iaf Kl.18.45 på söndagar på svt och Bollibompa (Inte för att jag kollar på Bollibompa, Men men.) Hare bra!

 

 

Av Karin Hallberg - 26 februari 2013 18:09


Jag kommer inte blogga varje dag, men jag gör det några gånger i veckan!

Det är inte för nått särskilt men detta är ingen speciell blogg!

Men just nu så har jag tänk prata om det bästa som finns! HUNDAR     

Dom är de underbaraste djuren och klart människans bästa vän   

Jag har en massa favorit raser klart!

Men!! Min ABSOLUTA bästa,underbaraste,roligaste,vackraste,gulligaste,
fluffigaste och sötaste und ras är SHETLAND SHEEPDOG             

Hundar är bäst ingen protest       

Som ni säker förstår! Jag älskar hundar och de är mitt liv     

 

 

 

Av Karin Hallberg - 21 februari 2013 18:38

Halloj   

Idag har jag vart på Teater i Vingen (ingen vinge, huset heter så)

Det var om molekyler o sånt, Det var jätte kul.

De var väldigt roliga och många skrattade ofta (Jag med xD)

Jag skulle gärna vela se en till teater de är

med i för dom var jätte bra   

Efter super teatern så hade vi lite rast och då körde vi Blindbock.

Sedan hade vi engelska,lunch och slöjd.

Själv går jag i Träslojd och håller på med en "HundTavla"

Jag är ganska nöjd, Ska bara måla klart det sen e den färdig   

Å det var min dag, Vi hörs!   

  ................................

Av Karin Hallberg - 19 februari 2013 15:04

Halloj. Jag har åkt skridskor med klassen.

Ja har inga skridskor så jag fick låna   

Jag hade också glömt hjälm..

Det var inte så kul idag för jag krångla med skridskorna,

Jag testa stl. 36 och de var för små och sedan stl. 37 och de var för stora (konståkningskor)  

Jag testa också stl 36 på hockeyskor som var för små också,

Och jag fråga om 37 men de var slut.. Så jag fik ha ont i skorna hela dan.. Min storlek på vanliga skor är 36 så det var konstigt.

Men det var inte en evighet iallafall!  

  Kram o ha det bra♥

Av Karin Hallberg - 19 februari 2013 15:01

Jag har varit hos farmor..

Där har vi hjälp henne med saker, matat ändera och sjöfåglarna och bakat :)

Hennes mamma som är 94 har i också träffat, Hon heter Ella.

Jaoo.. Ja orkar inte skriva mer tyvärr!

Presentation


Hej. Jag är en hundälskare som styr blogggen.
Min insta är: Kakisen1212 följ mig gärna!
Jag skriver allt mellan himmel o jord
Hoppas du gillar bloggen;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du kollat denna bloggen?
 1 dag
 2-6 dagar
 7-9 dagar
 10-17 dagar
 18-23 dagar
 24-30 dagar
 Fler♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards